De voordelen van teams met parttimers

Uw flexibele magazijnmedewerkers

Teams facilitaire medewerkers met inzicht

Uw organisatie beschikt over een magazijn voor opslag van onder andere kantoorartikelen, promotiematerialen, testproducten of andere producten. De organisatie en uitvoering van het voorraadbeheer, verzendklaar maken, aanvoer van producten is een facilitair proces dat u aan Trinity met een vertrouwd gevoel kunt uitbesteden.

Daarbij is professionele kennis omtrent pakketverwerking bij onze facilitaire magazijnmedewerkers aanwezig. De facilitaire magazijnmedewerker beschikt naast aantoonbare kennis en ervaring, over uitstekende communicatieve vaardigheden en indien gewenst over certificaten zoals Veilig werken met de heftruck en andere logistieke trainingen.

Een team bestaat uit parttime medewerkers welke flexibel inzetbaar zijn om te kunnen voorzien in uw aanbod van werkzaamheden.

Een team Trinity magazijnmedewerkers bestaat uit parttime medewerkers die flexibel inzetbaar zijn in uw magazijn. Indien gewenst met certificaten zoals Veilig werken met de heftruck en andere logistieke trainingen.

Kenmerken van onze magazijnmedewerkers

De medewerkers zijn naast opleiding/werkervaring geselecteerd op de volgende competenties:

  • Autonoom
  • Teamspeler
  • Communicatief
  • Behulpzaam
  • Oplossingsgericht

De magazijnmedewerker van Trinity is een proactieve en initiatiefrijke medewerker die graag een steentje bijdraagt aan uw organisatie. Het is essentieel dat er meer wordt gedaan dan van ze verwacht wordt, waarbij er flexibele werktijden worden gehanteerd. De ideale facilitaire dienstverlener voor uw vaste en flexibele opdrachten.

De Trinity facilitaire magazijnmedewerker heeft kennis en ervaring, uitstekende communicatieve vaardigheden en heeft indien gewenst over certificaten zoals Veilig werken met de heftruck en andere logistieke trainingen.

Flexibele magazijnmedewerkers met inzicht

Typische werkzaamheden van onze magazijnmedewerkers

professionele kennis omtrent pakketverwerking is bij onze facilitaire magazijnmedewerkers aanwezig

Typische werkzaamheden van onze magazijnmedewerkers *

  • Draagt zorg voor een goede organisatie, efficiëntie, kostenbewustheid en een hoog kwalitatief serviceniveau.
  • Handelt vrachtdocumenten en interne documenten administratief af.
  • Beheert de voorraad, inkomende en uitgaande producten en materialen van uw organisatie.
  • Verstrekt, bevoorraadt  en verkoopt producten en materialen.
  • Verzorgt nationale en internationale post- & pakketverwerking.
  • Verhelpt zelfstandig kleine machinestoringen en ziet toe op tijdige reparaties en onderhoud door leveranciers of servicediensten.
  • Houdt de betreffende ruimtes volgens Clean desk en bedrijfshygiëne standaarden schoon en opgeruimd.
  • Controleert op juiste bediening van machines door interne klanten.
De magazijnmedewerkers van Trinity zijn naast opleiding/werkervaring geselecteerd op de volgende competenties: Autonoom, Teamspeler, Communicatief, Behulpzaam, Oplossingsgericht

Proactieve en initiatiefrijke medewerkers voor uw vaste en flexibele opdrachten

De magazijnmedewerkers van Trinity zijn proactief en initiatiefrijk. Ze dragen graag een steentje bij aan uw organisatie. Het is essentieel dat er meer wordt gedaan dan van ze verwacht wordt, waarbij er flexibele werktijden worden gehanteerd. De ideale facilitaire dienstverlener voor uw vaste en flexibele opdrachten.

* Werkzaamheden kunnen afwijken per opdrachtgever en worden afgestemd op uw wensen. Voor een volledig maatpakket voor uw organisatie bieden wij dienstverlening op maat aan.

Copyright © 2023 Trinity B.V. All rights reserved