De voordelen van teams met parttimers

Uw flexibele huismeester

Flexibele huismeesters en handyman-diensten door Trinity

Teams facilitaire medewerkers met inzicht

Uw organisatie heeft behoefte aan de organiserende, coördinerende en tevens uitvoerende facilitaire medewerker die de onderhoudswerkzaamheden coördineert, plant en ook kan uitvoeren. De huismeester of handyman van Trinity is hierin de aangewezen facilitair medewerker en vervult deze rol voor uw organisatie in het bedrijfspand of voor meerdere van uw gebouwen. Hij heeft ervaring met FMIS en voorziet in uitstekende samenwerking met een aanwezige Servicedesk.

De huismeesters en handyman-medewerkers beschikken over de benodigde kennis en bewezen ervaring. Iedere huismeester en handyman bij Trinity is in bezit van geldige certificaten betreffende VCA en VOP. Ook opleidingen zoals BHV, Veilig bevrijden liftpassagiers en BMC behoren tot de mogelijkheden. De facilitaire medewerkers van Trinity worden te allen tijde getraind en begeleid in het klantgericht en gastvrij uitvoeren van werkzaamheden. De vereiste pro-activiteit hebben de medewerkers van zichzelf!

Flexibele huismeesters van Trinity Facility Facilitaire Diensten

Kenmerken van onze huismeester en handyman

Kenmerken van onze huismeester en handyman
De medewerkers zijn naast opleiding/werkervaring geselecteerd op de volgende competenties:

  • Autonoom
  • Teamspeler
  • Communicatief
  • Behulpzaam
  • Oplossingsgericht

De huismeester en handyman van Trinity is een proactieve en initiatiefrijke medewerker die graag een steentje bijdraagt aan uw organisatie. Het is essentieel dat er meer wordt gedaan dan van ze verwacht wordt, waarbij er flexibele werktijden worden gehanteerd. De ideale facilitaire dienstverlener voor uw vaste en flexibele opdrachten.

Uw flexibele huismeester en handyman met een vertrouwd gevoel uitbesteden aan Trinity

Flexibele huismeesters met inzicht

Typische werkzaamheden van onze huismeester en handyman

Flexibele huismeester / handyman van Trinity Facilitaire Diensten

Typische werkzaamheden van onze huismeester en handyman *

  • Beheert uw inventaris, middelen en servicecontracten in één of meerdere gebouwen.
  • Coördineert en organiseert (technisch) onderhoud.
  • Ondersteunt bij interne verhuizingen en stelt uw ergonomische werkplek in.
  • Zorgt voor het optimaal functioneren van printers en kopieermachines.
  • Richt vergaderzalen naar uw wens in en installeert audiovisuele apparatuur.
  • Opruimen, onderhouden en schoonhouden van de algemene en vergaderruimten.
  • Controleert op werking van noodverlichting, hulpmiddelen bij brand, AED-apparaten.
  • Coördineert uw afvalstromen en goederen en is het aanspreekpunt voor leveranciers.
  • Signaleert onveilige situaties in en rondom het gebouw en zorgt voor vrije vluchtroutes.
  • Voert eenvoudige (nood)reparaties en kleine technische handelingen uit.
  • Signaleert technische onvolkomenheden en mankementen.
onze flexibele repromedewerker checkt kopieermachine

Proactieve en initiatiefrijke medewerkers voor uw vaste en flexibele opdrachten

De huismeester en handyman van Trinity is een proactieve en initiatiefrijke medewerker die graag een steentje bijdraagt aan uw organisatie. Het is essentieel dat er meer wordt gedaan dan van ze verwacht wordt, waarbij er flexibele werktijden worden gehanteerd. De ideale facilitaire dienstverlener voor uw vaste en flexibele opdrachten.

Om een contante kwaliteit te waarborgen, hanteren wij de Service+ filosofie

* Werkzaamheden kunnen afwijken per opdrachtgever en worden afgestemd op uw wensen. Voor een volledig maatpakket voor uw organisatie bieden wij dienstverlening op maat aan.

Copyright © 2023 Trinity B.V. All rights reserved